2011. október 1., szombat

Esti kiadás

Londonban az Evening Standard az esti ingyenes napilap. Minden sarkon számolatlanul nyomják a kezembe, még akkor is ha felmutatom, hogy már van :)
Régen jártam már Londonban utoljára. 2009. őszén. Szeretem Londont, túlságosan is, de most nem vágyik oda szívem-lelkem. 
Londonba úgy szeretnék már elmenni, hogy olyan fogja a kezem, aki szeret engem. Aki szívesen jön, aki ugyanúgy kíváncsi a sok szépségre, hangulatra, mint én. De főleg ellenkező nemű :)
30 October 2009 ennek a címlapnak a dátuma. Mindenképpen akartam egy ilyen képet itthonra. Egy sima falapra decoupage ragasztóval tettem fel, aztán száradás után picit gyűrtem rajta és lelakkoztam. Ez a címlap jó, mert rajta van, hogy London, meg a brit zászló, meg az olimpia, meg egy Lennon szerep, meg ott a rák is (a címlaphölgy rákos volt, de már meggyógyult), a British Airways, szóval ott van minden, ami fontos, meg nekem Londont jelenti :)

Az előszobában van ez a kép, a bejárati ajtónál. Ha belépek, mindig ez az első, amit meglátok, a londoni Evening Standard.
Filléres emlékem.... minden kedvenc helyemről hozok egy helyi lapot. Kedvenc darabjaim a berlini Der Tagesspiegel meg egy amszterdami lap (de van hágai is).
A berliniből nem lehet képet csinálni, illetve lehet, de akkora méretű újság, mint egy fél franciaágy :) 
Falam van kevés... már mindenhol kép van. Képtelenség!! :)


Nincsenek megjegyzések: