2011. szeptember 27., kedd

Agyamentségeim

A bemutatkozó szövegemben azt írtam, hogy a kirándulásaimról olvashatsz.
Hááát... nincs kirándulás. Először is azért, mert a rákból való gyógyulásom után az orvos ezt írta elő, és bőszen jártuk is a környéket.... csakhogy férjem leakasztotta egy csámpás bölcsész liba.... én meg hagytam, ha menni akar menjen. Nevelje más gyerekeit, fuldokoljon két szobában négy ember, fizesse a lakáshitelt. 
Hát ha ez kellett...... tegye.

Szóval nincs kirándulás. Kirándulni egyedül nem jó. Nincs kivel megosztani a szépségeket, ráadásul ez a benzinár nem kirándulásbarát.
Tehát marad az itthon, az otthon, a kreatívitás.
Ha valamit meglátok a neten a kedvenc oldalaimon, akkor gyorsan mentés a design mappába és idővel elgondolkodom rajta.
Most éppen ezen a koszorún.
Újságpapírból tekert rózsafejecskék. Na, ez kell ! Bár nem volt olyan egyszerű, mint ahogy elképzeltem. 
Ráadásul kicsit fordítottam is rajta, az enyém rózsaszínből készült.







Terápiás célzatú esti program.... ücsörgés a kedvenc BBC sorozatom előtt, és ujjaim tekergetnek.... beteszem a dobozba, szétesik. Ismét előveszem.. tekergetem. Mikor készen volt kb. 15-20 virágfejecske, akkor leteszteltem barátnőn, hogy mennyire giccses. Nem volt az szerinte, tetszett neki.
Üres koszorú alap is volt...  meg egy még üresebb szombat este, elő a ragasztópisztolyt és jó sok ujj megégetés után elkészült az én művem.
Költsége nem sok.... én például régi rózsaszín gazdasági újságokból csináltam. Ragasztó adott, a koszorúalap is ezer éve itt hányódik a lakásban.
Elkészült és már kaptam rá egy megrendelést. Sőt!! Katica ma a munkahelyén géplapból rózsafejeket tekergetett, sőt ilyet akar az esküvőjére :) 
Hát mi ez, ha nem siker? :)



4 megjegyzés:

Kreatív konyha írta...

Ez a dísz siker! De a legnagyobb siker az, hogy ilyen pozitív hozzáállásod van a dolgokhoz... tetszik!

Blue írta...

Köszönöm a biztatást :)
Nem mindig pozitív ám... de igyekszem túllépni a dolgokon. Hol sikerül.. hol meg nem.
De nem adom fel... tekergetem a rózsafejecskéket és hasonló :)
Egyszer majd lesz máshogy is talán.

CSEN írta...

nekem tetszik!

Blue írta...

Csen drága... tiszta szociális foglalkoztató van otthon nálam. Téged is szívesen várlak :)