2011. augusztus 21., vasárnap

Voltam... és vagyok :)

Drága Barátaim!

Jelentem, hogy augusztus 10-én visszatértem kis hazánkba, és most egy jó darabig nem tervezek utazást.
Maximum néha kimegyek a Moszkva térre :))
Utóbbi években megjártam Londont, Berlint, Prágát, Hágát és Amszterdamot.
No meg persze Zebegényt is!
Élmények a fejemben, ezekből élek, soha senki nem veheti el tőlem ezt a "vagyonom". Gazdag ember vagyok általuk.

"voltam New Yorkban,
reptéren Londonban,
Berlinben lassú volt a fény,
imbolygott Amszterdam és hess jött Marakesh
Párizsból sms,
szikrázott Velence,
mint Varsóban a fűszeres lány aki eladó, de én nem Bem apó
halló halló halló, hallucináció
csak a szerelem eleven elemem,
valahol elveszett, veszettül keresem
sehol se talállak téged életem!
voltam Keleten, jártam Nyugaton, déli legelőn,  északi ugaron,  sorstalan utakon
fejvesztve kutatom őt, nem tudom hol lakom"
(Quimby) 



Nincsenek megjegyzések: