2011. július 6., szerda

Ha szerda - akkor barokk szék

Reggel 6.30-kor szólal meg az órás rádió a hírekkel. Na ez nem azt jelenti, hogy rögtön fel is kelek, egy nagy francokat :) A 7 órai hírek után már próbálgatom kinyitni a szemem, fél 8 körül meg már tényleg muszáj kimászni az ágyból. Ma valami fura előérzetem volt, mert már 7.20-kor a papucsom keresgéltem az ágy alatt. A szokásos reggeli rutin, az ananászos joghurt reggelire, a boglyahaj szemrevételezése és ekkor.... megszólalt a kaputelefon.  Meglepetés erejével ért, pedig tudtam, hogy a napokban jön a postás. Hát most jött is. Ráadásul kétszer csengetett (nem röhög!!!!).
Először csak csekkolta, hogy otthon vagyok-e, mert csomagot hozott. Aztán ideállt a kapu elé a kocsival, mert nem ám egy cipős dobozban hozta az ajándékot.
Megjött a barokk szék. Kartondobozba csomagolva. A postás betolta az előszobába és se ki... se be :) Dobozon keresztülmászva közlekedtem. Reménykedtem, hogy azért nem lesz ekkora nagy a szék. Kibontani már nem volt időm, mert akkor hogy leszek én a munka hőse? Főnököt néha illik megelőzni az irodában.

Mire hazaértem Tünditől - akinek ezúton is köszönöm ezt a pár órát és a sok szépséget! -  kisgyerek már kibontotta a kartonból és beállította a nappali közepére. Elsőnek a kisvirágot láttam meg a támláján. Dolgozni kell rajta még, kell egy asztalos segítsége is, plusz festés, kárpit tisztítás, dísz zsinór körbe.... de ragyogó darab lesz. Még azon is gondolkodom, hogy a kárpitját megváltoztatom. Izgalmas kérdések várnak rám most nyáron :)
Jut eszembe... kell vennem egy kárpitozós tűzőgépet!!! Hétvégén Praktiker, zuhanycsövet is kell venni, akkor majd körbenézek a barkácsgépek között.

Szerencsés estém volt, simán kiborítottam 2 kiló mosóport a fürdőszoba közepén. Ez nem jelent azt esetleg, hogy szerencsém lesz? Vagy lehet, hogy mosnom kellene?
Na azzal vigyázni kell.... a mosónők korán halnak :)

Nincsenek megjegyzések: