2011. július 29., péntek

Csomagolás

Csomagolni azt nagyon tudok :) Rutinos utazó lévén, már annyit mentem, hogy nem izgat fel egy 10 napos útra való bepakolás egy-egy karcsú kisbőröndbe.
Van ám technikája. A ruhatár három legfontosabb része a kabát, a cipő és a táska. A táska nagy legyen. Beleférjen a nikonom, az összes irat, némi uzsonna (mert a cukorbetegnek mindig enni kell és az éhes gyerek is sokkal nyűgösebb, mint a jóllakott). Ha már kaja, akkor ugye víz is. Nem árt valami melegebb pulóver is, jó ha van kéznél, nem a mediterrán nyárba utazom, itt a hirtelen eső megszokott. 
Mi kell még? Térkép, hogy el ne tévedjek, és a fene tudja még... a táska kényelmes is legyen, ne vágja be a vállam, ne legyen túl nagy, ne húzzam magam után és persze: passzoljon a ruhához, cipőhöz.
Na mármost.... ha a táska megvan, jöhet a cipő. Ez kényelmes legyen, mert én órákat és kilométereket tudok gyalogolni (szegény csajok, ezt Londonban megszívták velem) :))
Kényelmes, lapossarkú (bár bejártam Londont a magassarkú kiscsizmámban is), lehetőleg bőr, sőt... kötelezően bőr! Alapszíne harmonizáljon a táska valamely színével :)
Kabát: nyár van ugyan, de a repülőn is mindig hideg van, meg egyébként is... most olyan őszi nyár van. A kabát is passzoljon, ne legyen papagáj kinézete az embernek.
A cipőim már bepakolva (nem tudom még melyikben utazom, melyik kerül ki a bőröndből), egy fehér hasított bőr fűzős kis nyári félcipő (hm... nem a legjobb választás ha eső lesz, márpedig az lesz) és a fekete balerina. A fekete balerina azért is jó, mert ahhoz húzható vastag fekete harisnyanadrág a miniszoknyához (ami a legjobb ha sportos farmer). Elvégre kedden még 12 fok volt a napi csúcshőmérséklet.
A táskám meg egy kék-fehér farmeranyagú csíkos. Tehát passzol a farmerszoknya anyagával.
De bepakoltam már a fehér len nadrágot is (de optimista vagyok!!), ahhoz meg jó a fekete és a fehér cipő is.
Katica finoman szólva kiröhögött, mert dilemmáztam a kabáttal, hogy melyik dzsekimet vigyem. Azt mondta, hogy a tavalyi az jó. Jajmááár... azt már tavaly is látták rajtam a hollandok, nem blamálhatom magam :)) Kiválasztották nekem a pirosat...  de az se jó... nem én vagyok a piroska :)

Hááát.. még van pár óra a repülő indulásáig, még csomagolhatok. De egy már biztos. A cipő, a táska és a kabát megvan! :) A többi már gyerekjáték :)

1 megjegyzés:

Fehérnyúl írta...

Nagyon jó utat drága Blue:):):)