2011. június 29., szerda

100 % nőcis

Kedves Uraim! 
Bár nem a hüvelygombáról fogunk most itt értekezni, de hasonló érdekfeszítő témák kerülnek terítékre a 100 % nőcis címszó alatt a jövőben is. Tehát, ha érdekfeszítő a téma számodra, akkor maradj és kommentelj, amennyiben nem, akkor idd le magad a sárga földig, és sajnálj minket, hogy milyen rémes dolgokkal jár ez a női lét. Na meg az is, hogy olyan formába hozzuk magunkat, amitől beindul a nyálelválasztási mirigyed :)

* * *

No, tehát csapjunk bele. A hölgykoszorú mai érdekfeszítő témája az epilálás. Hogy jött ez szóba? Fehérnyúl ma szépészeti napot rendezett, de nem 100 %-ost, mert a haja szép, de inkább nadrágot hord, mert a lába szőrös.
Csentől megtudtuk, hogy ő az epilátorra esküszik, de csak munkaidőben és Imre szobájában szereti csinálni (hogy Imre ki? Azt még nem tudtuk meg, de valami nagyon perverz alak lehet).
Katicának Philips epilátora van, de nem szereti, mert fájdalmat okoz, marad a borotva, ami rapid megoldás, de az eredménye is.
Blue is az epilátor feltétlen híve, ráadásul neki friss is a dolog, akkor most egy hónapig le van tudva a dolog részéről. 
Ragozzuk tovább: Katica gyűjti az erőt, hogy nekiessen a lábának, és inkább megborotválna egy medvét, mint a saját lábát. Fehérnyúl bevallotta - de nagyon komolyan - hogy egyáltalán nem fáj.
Csen meg.... no, ő elment haza, gondolom azért, mert Imre vagy bent volt a szobájában vagy nem volt mit epilálnia :) De megosztotta a titkot velünk, hogy már hajvasalt együtt a főnökével :)
Nekem meg azt mondta a kisgyerek, hogy ha tehetem akkor rövid szoknyát hordjak, mert nekem mutogatni kell a lábaimat. 
De gyerek!!!!!! Az én koromban? :))

Betehettem volna egy modern epilátor képét is de nem.... direkt nem. Nekem is ez az ezeréves Silkepil van, a blogot meg én írom, szóval ez a kép, osztjóvan! :)

De ettől még várom a szavazatokat a borotválás vagy epilálás jeligére a kiadóba :)

7 megjegyzés:

Kataklizma írta...

Kösz, hogy nem írtad le hogy medvelábam van :D:D:D:D::D

Cserébe a legközelebbi sikítozásom közben rád fogok gondolni :))

Blue írta...

Dehogy mondom el a többieknek, hogy medvelábad van ! :)

Fehérnyúl írta...

Kiegészítés:

1. A lábam nem szőrös, hanem borostás, de már az sem. Csak tudnám, hogy kinek epiláltam...

2. Csentől megtudtuk, hogy egy úrinő térde soha nem szőrös.

3. Fehérnyúl szinte mindig nadrágot hord, még ha combfix is van rajta. :):):)

Blue írta...

Köszönöm a kiegészítéseket Nyulam! :)
Ezek szerint úrinőnek számítok, mert az én térdem se szőrös.
Érdekes trend ez a farmer alá a combfix :) Majd teszek egy próbát én is és beszámolok.

(kinek, kinek? még lehet bármi, nem?)

Kessy írta...

Szia!

Éééés a gyanta? Szerintem az epilátornál is jobb, mert nagy felületet hamar tudsz megtisztítani plusz hetekig nincs vele gond. :)

Blue írta...

Szia Kessy! Köszönöm a tippet! :)
Nem nagyon próbálkoztam még vele, valahogy babrásnak tartottam. Szerinted megér egy próbát? Melyik a jó?

Kessy írta...

Szia Blue!
Szerintem mindenképp megéri, ha csak egy próbát is. Én sima patronost használok (meleg). Sajnos csak a lábamat tudom leszedni, de az egy álom:) Melegít, felken, leszed, olajoz, örül két hétig:) Kezdésnek akár az ex-epil hideg gyantacsíkot is megpróbálhatod, akkor nincs macera a melegítéssel. Ránánod magad? :)