2011. május 9., hétfő

Ladies Night Out

A Budai Úrilányok kulturális programot szerveztek pénteken. Magyar Nemzeti Galéria, kiállítás.
Szereplők: DéBé (DélBudai Úrilány), ÉBé (ÉszakBudai Úrilány).

ÉBé: Milyen jó a rúzsa, ez az idei trendi árnyalat?
DéBé: Eeeez?? Ez tubusos Piros Arany paprikakrém, elfogyott a ciklámen rúzsom. A múltkor az Unikumgyáros testére rajzoltam Unikumreklám kereszteket
ÉBé: Hoztam magának ajándékot, egy textilnyulat, amit tojásra kell húzni és melegen tartja a spermákat vagy akár a kedvenc üvegét.
DéBé: Köszönöm, majd kipróbálom, hogy kire lesz jó a méret. Akár Hamupipőke a cipellővel... Hova jöttünk? A pálinkafesztiválra vagy a galériába? Csukott szemmel forogjunk körbe és amire rábökünk oda megyünk be.
ÉBé: Ne csinálja már! Ma képeket nézegetünk, sőt zenekar is lesz a Pataj Jazz Band. Ott lakhatnak ahol maga: a Mohai András utcában. Még a dobosukat is így hívják. Irány az MNG, ami nem egyenértékű a Westendben levő MNG-vel :)
DéBé: Akkor vágjunk bele, rágjuk át magunkat a képeken. Ez a Markó minden képét indigóval festette?
ÉBé: Én is erre gondoltam, minden képen ott a rom oszlopokkal, ott a vízesés, a ló, a pár szent ember. Csak a címe más minden képének.
DéBé: Na jó, akkor erre igyunk egyet.
.... és elegánsan műanyagpohárból fogyasztják a rosét meg a vizet, közben hallgatják a Mohai utcai András Band-et. Később kimennek a múzeum elé, DéBé elszív egy cigarettát, ÉBé újrarúzsozza a száját. Kultúra után - miután kellőképpen megszédültek MM szép képeitől - lazítás és ellenpontozás végett beülnek a Matróz kocsmába.
ÉBé: Bárszékre üljünk, úgy mutatósabbak a lábaim.
DéBé: Rendben, viszont az ablakba üljünk, hogy figyelhessem a kínálatot. Mit iszik?
ÉBé: Csakis fehéroroszt. Mert a fehér a tisztaság jelképe :) 
DéBé: Én meg csak pezsgőt, ezt kívánja az alkalom.
.... elegánsan lapozgatják a Matróz Kocsma Újságját, az ital árlapra rá sem pillantva, de az árlap felett azért felmérik a pasifelhozatalt.
ÉBé: Nézzen már oda! Nem, ne odaaa!!! Két asztallal arrébb ott ül egy fickó, aki már reggel a buszon is fixirozott. Rémes... hát már sehová sem mehetek, mert mindenhova követnek?
DéBé:Kellett magának picsajónőre maszkíroznia ma magát. Én is mindig így járok, ha a fekete vidrabőr kiskabátomban megyek be az Unikumgyároshoz. Le sem bírom vakarni magamról. Mondjuk nem mintha akarnám.
ÉBé: Na menjünk.... itt már nincs több dolgunk.
DéBé: Maga a pórnéppel utazik buszon?
ÉBé: Igen, néha kell, hátha találok egy csiszolatlan gyémántot. Magát betuszkolhatom egy taxiba? Remélem jót tett a kultúra.... na, jó éjszakát!
DéBé: Vigyázzon a public transporton.... ott bárki előfordulhat !! :)

.... és elköszönnek, egyik megy jobbra, és a másik is ugyanarra... :)


7 megjegyzés:

Kataklizma írta...

Erről ez jut eszembe :)
http://www.youtube.com/watch?v=J1oU9_hy3mA

Ez az a múzeum volt amire a Rétcsattogósi parasztlány hívta fel a figyelmüket kendéknek? :)

Fehérnyúl írta...

Elnézést. Én csak majdnem arra mentem, mint Maga. De mivel letiltott az Óbudai irányról, - pedig csak udvariasan haza akartam kísérni, - bemondta a taxisnak a címet, hogy biztosan hazavigyen így esélyem sem volt eltévedni. :)::):) (Pestre meg éjszaka nem járunk.)

Blue írta...

Bizony, ez az a múzeum és az a program volt :) Köszönet érte a RCsP-nek :

Kedves Fehérnyúl! A haladási irányokat szigorúan vesszük. Egy DéBé, éjjel nem megy ÉBé felé :)

Fehérnyúl írta...

Költözzön el! Tehetek én róla, hogy nekem veszélyes maga felé járnom. Múltkor is amikor mentem magához, lehúztam a fejem és úgy vezettem. :):):)

Blue írta...

Ezentúl csak Keletpesti programokat szervezünk :)

Andrea írta...

Nagyok vagytok :):):)
amoha

Blue írta...

Na hallja kedves Amoha! Két ilyen kalapos, szúnyoghálós pink flamingó! :)