2011. május 13., péntek

Csak úgy...

... meg azért mert szép. Egyszerűségében az.
Egy jó ideje foglalkoztat a váltás. A kreatívkodás. Táskákat akarok tervezni, megvarrni, megálmodni. De ehhez majd kell egy jó kis logo, ami elmond mindent rólam. Ami olyan, mint én. Ebbe itt lent beleszerettem :)
Igaz, még egy táska sincs megvarrva, csak papíron létezik jó pár darab (legalább 50 biztos), de ami késik az késik :)
Lényeg, hogy a logo meglegyen.
Ha meg ott tartok, hogy logo is, táska is, tehát minden... akkor meg felkérem Nyulat, mert ő a marketing szakember :)
Ha egy üzlet beindul... :)

 

7 megjegyzés:

Fehérnyúl írta...

Nekem lenne a megtiszteltetés, ha rám bíznád.

A logó nagyon szép és illik hozzád...

Blue írta...

Sajnos nem tudom, hogy használja-e ezt valaki, vagy csak úgy van... bele a világba..:)
Ha kreatív tevékenységbe kezdek, az biztos, hogy a marketing vonalra téged foglak felkérni. És ezt itt és most vehetjük hivatalos felkérésnek :)

Fehérnyúl írta...

... és én még mindig nagyon szívesen vállalom...

(Azt hittem, hogy azért csinált blog káoszt, hogy ne legyen nyoma a felkérésnek :):):))

CSEN írta...

ez szép :-) mert egyszerű

Blue írta...

Blogkáosz nem tudom ki miatt volt. Több gyanúsított is van :)

Fehérnyúl írta...

Csen, pont ezt írtam tegnap én is. Inkább elegánsnak és Blue-hoz illőnek jellemezném.

Utána kellene nézni, hogy levédte, illetve használja-e valaki vagy csak grafikai terv volt? (Sajna az utolsó lehetőséget nem hiszem.)

Blue írta...

Hm... majd a marketingesem megkérem rá :))