2011. január 14., péntek

Kalendár

Azt a visszajelzést kaptam, hogy én is vagyok annyira jó, mint Cecere.  Na jó, elhiszem nektek :) Mondjuk a tárgyak összeszedésében igen. Fotózásban már nem annyira, retusálásban meg egyáltalán nem.
Mert én azt a nehéz feladatot választottam magamnak - Cecere meg se próbálta! - hogy ezüst tárgyakat fotózzak. Amik ugye nem adják vissza tökéletesen a színűket, mert mivel ezüst, meg fém, visszacsillan rajta a vaku. Photoshop-ban nem vagyok járatos, meg ugye nincs is. 


Hát íme első művem. Január. Ezüst. Van itt minden, mint egy jó búcsúban. Ezüst karkötő (nem, nem futtatott kályhaezüst), fémszivecske, Saldenzar patkója, akkus elemlámpa, aminek elvileg működnie kell a szivargyújtóról, de ő nem akar, fém hópihe, kisolló, spagettievő eszcájg (benne a nappali csillárja is), Nurofen rapid doboza, pincekulcs, söröskupakok, fém tolltartó (echte műanyagból), Canon digitális fényképezőgép (ami már csak arra jó, hogy őt fotózzák), Samsung telefon, Mozart cd. A teljesség igénye nélkül. Ja, és egy valódi fém, dalmata kitűző kutya :) Merthogy amerikai filmben az a sikeres, amiben van állat is (lásd Beethoven 9. Nem, nem a szimfónia, hanem az a barom bernáthegyis film, ami megért vagy kilenc folytatást).
Csemegézgessetek!
(Ja, és valaki megtaníthatna Photoshopolni!!!) : ))



Nincsenek megjegyzések: