2010. december 2., csütörtök

Antik enteriőr 3.

Antik karosszékeim harmadik felvonása: Mária Lujza.
Nem elégedtem meg két barokk csodával, nekem kellett még! Rákaptam az ízére és most valami egészen másfajtát akartam. Karosszéket, kárpitosat, nőieset, gömbölyűt, hálószobásat. 
Megtaláltam Lujzát. Ismét a Vaterán természetesen. Ágnes barátnőm volt a szűrő, átküldtem neki 10 karosszék képét, és kíváncsi voltam, hogy nála ki lesz a befutó. Titkon reménykedtem Lujzában. Ár-teljesítmény arányában ő volt a legjobb.
Aztán amikor megérkezett (Kaposvárról), többszörös buborékfóliába burkolva, akkor kicsit aggódtam.  Nem sok fotót láttam róla, és elgondolkodtam, hogy ha ezt beállítom a lakásba, akkor már nincs több fotelvásárlás. Megtelt minden. Szóval félve bontogattam, és háááát.....  nem igazán voltam oda a kárpitért. Viszont nagyon kényelmes. Meglepően jó! Egy alapos kárpittisztítás nem ártana neki, de egyelőre csak egy "hányavetien" odadobott takaró és egy párna elegendő. 
Lujza rövid pályafutása alatt már szép emlékeket  okozott számomra :))
Szeretjük ezt a fotelt, jó vétel volt :))

Nincsenek megjegyzések: