2010. november 26., péntek

Bónusz hónap

....és mivel jók voltatok és nagyjából szó nélkül tűrtétek a havi naptárasdimat, jön a bónusz.
Mivel egy ilyen vackot nem nagy cucc összerakni. Nekem kb. öt percembe telt, de csak azért, mert ki kellett menni a konyhába a Ketchup-ért és feltúrni a szerszámos ládát a vízszerelő kulcs miatt. Jó, rendben van, az enyém nem olyan csili-vili, mint a fotómesteré. Viszont én a mindennapos Coca Colát Pimm's itallal cseréltem fel. Fogadjunk, hogy Cecerének fogalma sincs erről az italról. Aztán van még a képen vadcseresznyés teamécses, vietnami balzsam, angol postaláda gyertya, ecset  és a tavaly ilyenkor Londonból beszerzett papírpipacs. Na igen, és ott van Elmo. De csak azért van ott, mert piros, mellesleg letagadom, nem is alszom vele!! Ez rágalom :)  Természetesen a ketchup se magyar, miért is lenne az, gyerekem odavan a holland gazdaságos Albert Heijn ketchupért. Még szép, hogy hoznom kellett Hágából :)
.... és a végére a durranás: Prince Albert fém dohánydoboz. Na ugye, hogy nem csak Cecerének van ilyenje, hanem nekem is.

Egyébként is... mi az, ami nincs nekem? :)


2 megjegyzés:

Fehérnyúl írta...

Hát így jártál. Most már minden hónapban várjuk a saját naptár kompozíciódat. :):):)

Én imádtam ezt a sorozatot. Köszönöm.

Hétvégi tali?

Blue írta...

Én köszönöm, hogy noszogattál, hogy fejezzem be. Ettől kaptam lendületet, és meglesz a havi saját összeállítás. Hogy naptár lesz-e, az nem biztos, mert számokat nem vagyok hajlandó kivagdosni hozzá! De havi kis színes életkép az lehet! :)
(Csak nem ennyire jól sikerült a saját? Hála a Pimm's-nek..)

Hétvége oké... megdumáljuk!