2010. október 31., vasárnap

"Ne felejtsd el a naptárt!"


Nem felejtettem ! :)

Lemaradtam vele alaposan. Február óta sok minden történt velem, nálam, körülöttem. De a tegnapi kérésnek nem lehet ellenállni. Előbányásztam reggel a ruhásszekrény oldalából Guido Cecere 2002-es naptárát és belevágtam a folytatásba.
Tehát március. Március jó pár ünneplésre ad okot. A hónap elején Ildi névnapja, aztán jönnek a születésnapok, Ildi és Gyöngyi.
Márciusban fogom majd ünnepelni egy éves évfordulóját, hogy drága ügyvéd úr rendbe rakta körülöttem az anyagi vonzatokat és tiszta a helyzet. 
Márciusban már jön a tavasz lehelete, ugyan még nem lehet harisnya nélkül járni, de legalább már ki lehet gombolni a kabátokat és közszemlére tenni a dekoltázsokat. Lehet cserélni a téli gumikat nyárira... és ez már előrevetíti, hogy visszavonhatatlanul jön a nyár.
Érdekes erről írni most...  főleg, hogy holnap már november lesz és a tél jön, nem a nyár.

Na, tehát itt van március és majd jön a többi is folyamatosan!


Nincsenek megjegyzések: