2008. október 15., szerda

Szőke barátnő

Van ám nekem még számtalan barátnőm. Szépek, okosak, szőkék, vörösek. Van mindenfélefajta :)

Ez a szőke szépség itt a virágágyasban az én őrangyalom. Tavaly nyáron, pontosabban június 12-én egy keddi napon őt hívtam elsőnek a rossz hírrel. Neki már volt sejtése erről a bajról, és mivel őrangyal a drága... be is igazolódott. Képes volt több órát utazni az ország túlsó feléből (na jó.. pasi is volt a dologban), hogy a kezem foghassa a bajban, a homlokomról törölgesse a verítéket.... de mindez nem így volt ám :)) Csakis azért jött, hogy megmutassa a legújabb cipőjét és a divatos blúzát, amire azóta is tökre irigy vagyok :)

Tavaly szeptember végén utókezelésre utaztam hozzá. Két feledhetetlen napot töltöttem vele, de a legszebb a péntek esti vacsora volt. Igaz, hogy a beígért tejbegríz elmaradt, de az a gyros... feledhetetlen volt. Ugye Bucikám ? :)))

1 megjegyzés:

Kataklizma írta...

Igen... Bucika pontosan a szőke őrangyal a bandában. :)