2012. június 13., szerda

2007. június 13.

Csak röviden arról, hogy mi történt ma 5 éve: napsütés, kórház, reménykedés, izgalom. Másnap műtenek. Ma már nagy kínzások nem voltak, csak előkészítések.
Moncsika meglátogatott. Hozott nekem üdítőt - Andrásnak adtam délután - és csokoládét. Ezt meg a főnővérnek ajándékoztam. Ekkor már több mint egy hete nem ettem csak vizet ittam.
Délután jött férj és a fiam. A gyereket nem akartam hogy később jöjjön, műtét utáni állapotom - hosszú intenzív lett beígérve -  nem lett volna látványos. Viszont műtét előtt látni akartam. Mert hát... ki tudja.
Este jött egy fiatal fiú nővérke, hozta a vért. Kaptam finom kis friss vért. Első transzfúzióm. Nagyon figyeltem a fejem felett lógó zacskóra. Vajon kitől, kié? Fiú nővérke látva az aggodalmam megnyugtatott, hogy Félisten sebész választotta ki számomra, biztonságos, mindjárt felolvassa mi van a címkére írva: tesco gazdaságos vér.
Ettől jó kedvem lett :) Egész addig, míg bele nem szúrt a vénámba csöpögő vérbe valami adalékanyagot, amitől pillanatokra vacakul lettem. Lecsöpögött a vér, még megegyeztem a főnővérrel, hogy másnap jöhetnek tanuló nővérkék gyakorolni rajtam a műtét előtt. Nem mindegy már? :))
Jó éjszakát.....  

Nincsenek megjegyzések: